ЯК ОБМІНЯТИ ЧИ ПОВЕРНУТИ ТОВАР?
Ви можете повернути новий товар без слідів експлуатації протягом 14 днів, за винятком дня покупки. Товар немає ознак використання, відсутні механічні ушкодження, подряпини, потертості. Не порушено цілісність блістерної упаковки/пломб/ярликів. Збережено товарний вигляд та всі споживчі властивості.
Важливо! Товар не має втратити товарний вигляд. Має бути збережено упаковку, товарний чек (або видаткову накладну), гарантійний талон.
Для повернення товару, покупець має зв’язатися з менеджером магазину за допомогою телефону +380937314631 або по пошті gtechua.com.ua@gmail.com та відправити товар за допомогою поштової служби Нова Пошта за адресою, яку повідомить менеджер магазину.
Повернення товару відбувається коштом покупця, але якщо отриманий товар не відповідав замовленню (інша модель і т.п.), тоді магазин компенсує клієнтові транспортні витрати шляхом перерахування коштів на картку або розрахунковий рахунок.
Повернення грошових коштів покупцю.
Згідно із законодавством, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент покупки. Гроші за товар, оплачений карткою або за безготівковим розрахунком, повертаються тим самим способом платнику.
Якщо товар був попередньо оплачений, але при отриманні покупець відмовився від товару в односторонньому порядку без поважних причин, що призвело до додаткових витрат продавця (платне зберігання, зворотна доставка), тоді повернення грошових коштів може бути проведене з вирахуванням суми додаткових витрат продавця.
Продавець повертає кошти покупцеві в максимальной короткий срок, але не пізніше 7 днів з моменту отримання запиту на повернення. .У разі обміну на інший товар, покупець разом з менеджером магазину фіксують модель і вартість нового відправленого товару у листуванні через пошту gtechua.com.ua@gmail.com
ЯКІ ТОВАРИ НЕ МОЖНА ПОВЕРНУТИ?
Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» не можна повернути: